Motorola Service from the Start
Service from the Start for MOTOTRBO terminaler
SFS må bestilles sammen med ny terminal og gjelder kun definerte modeller.
MOTOROLA STANDARD BETINGELSER
- Standard garantitid er 2 år
- Garantert reparasjonstid er 10+ dgr (fra Motorola mottar et produkt, til det sendes i retur)
- Kunden kommuniserer med Motorola teknisk support via forhandler/distributør
- Software support omfatter kun bugfix og innenfor garantitiden
- Motorola dekker ikke skader som skyldes normal bruk og slitasje
- Motorola dekker ikke skader forårsaket av hendige uhell
- Frakt dekkes kun en veg (returfrakt)
SFS ESSENTIAL
Følgende modeller er omfattet: DM3400 , DM3401 , DM3600 , DM3601 , DM4000
- Produktkode GM0261A utvider produktgarantien fra 2 til 3,5 år
- Produktkode GM0262A utvider produktgarantien fra 2 til 5 år
- Utvider produktgarantitid fra 2 til 3,5 år
- Omfatter kun defekt Motorola utstyr
- Turnaround 5 dager (tid fra Motorola mottar et produkt, til det er sendt i retur)
- Direktetilgang til Motorola teknisk support (tidsforskjell må påregnes)
- Dekker skader som skyldes normal bruk og slitasje dekkes også
- Software support
- Dekker ikke skader forårsaket av hendige uhell
- Motorola dekker både frakt/returfrakt
SFS COMPREHENSIVE
- Produktkode GM0263A utvider produktgarantien fra 2 til 3,5 år
- Produktkode GM0264A utvider produktgarantien fra 2 til 5 år
- Omfatter skader både på Motorola og tilknyttet utstyr*
- Turnaround 1 dag (tid fra Motorola mottar et produkt, til det er sendt i retur)
- Direkte tilgang til Motorola teknisk support, inkl softwaresupport (tidsforskjell må påregnes)
- Dekker skader som følge av normal bruk og slitasje
- Dekker skader forårsaket av hendige uhell
- Motorola dekker både frakt/returfrakt
PRODUSENT
MOTOROLA
TILBEHØR
MOTOROLA
- DM3400-SERIEN
- DM3600-SERIEN
- DM4000-SERIEN