Oyatel Callmanager - Webbasert telefonsystem

Oyatel Callmanager

Zoom inn

333 ,-
eks mva inkl mva
Tilgjengelig
+
OYATEL
  • Dette systemet kan prøves før kjøp. Be om 30 dagers gratis og uforpliktende utprøving
  • Pris er pr mnd for hele systemet med 1 bruker. Pris vil avhenge av antall brukere, ringemønster, type abonnement, samt valg av løsning. For eksakt pris ta kontakt for kartlegging og bindende tilbud.
  • Oppgi antall ansatte og få et prisestimat på Oyatel CallManager for din bedrift.
  • Unified Communication
  • Ingen bindingstid
  • Komplett, skalerbart og funksjonsrikt telefonsystem
  • Svært fleksibelt for å perfekt tilpasning til bedriftens behov.
  • 100% webbasert og normal drift selv om internet er nede
  • Lokasjonsuavhengig, så brukere kan være hvorsomhelst
  • Administeres av brukeren selv på PC eller Mac via webgrensesnitt.
  • Presensvisning av medarbeidere som er pålogget.
  • Systemet kan settes opp som en miks av: 
    • Softphone på PC eller Mac
    • Smartphone App (Oyatel App for android og iPhone)
    • Bordapparater
    • Trådløse Dect telefoner

 

 

  • Sentralbords­funksjon med automatisk sentralbord, ringekøer, tastevalgsmenyer, opplesing av meldinger og automatisk åpningstidsstyring.
  • Ringemønster for hver bruker
  • Om ønskelig, bemannet sentralbord med tilgang til oversikt over aktivitet, ringekøer, samt onlinestatus til bedriftens ansatte. 
  • Telefonkonferanser - kraftfull konferanseløsning med ubegrenset antall innringere. Full oversikt på når deltakere kommer inn eller forlater konferansen via notifikasjoner. Opprett faste konferanserom og legg til individuelle konferanserom ved behov. 
  • Ring ut, motta samtaler, sett over, sett på vent, utvid til telefonkonferanse m.m.
  • Brukere kan sitte hvorsomhelst, bare de er på nett.
  • Chat - integrert kryptert og sikker chat-løsning for intern kommunikasjon. Et nyttig verktøy i den daglige kommunikasjon med kolleger og ansatte. 
  • Statistikk - komplett statistikk i CallManager med oversikt over innkommende anrop, svartid og hvor mange ubesvarte anrop bedriften har, hvor mange samtaler hver agent har ringt, hvor mange oppkoblede og hvor mange UNIKE nummer agentene har ringt.
  • LiveQueue (Sanntidskø) - oppdatert køstatistikk på hvor mange som venter i kø, hvor mange agenter som er i samtaler, etc. 
  • Presence - full tilgjengelighetsstatus på hver bruker (i samtale, borte, avlogget eller pålogget).
  • Med eller uten mobilabonnement, der prisene er som følger:

 
 
 
RASK LEVERING OVER HELE LANDET

Med eget lager og stort distributørnettverk i inn og utland, setter vi himmel og jord i bevegelse for å raskt levere din bestilling.

KVALITET OG GOD KJØPSOPPLEVELSE

Vi er opptatt av å gjøre en god jobb for deg. Hvis du mener vi kan forbedre oss, er vi takknemling for enhver tilbakemelding - ring på 22 80 80 10.

PRODUKTKUNNSKAP OG KJØPSTRYHHGET

Kontakt en kunderådgivere på 22 80 80 10. Vi tenker konsept, stiller spørsmål og lytter for å finne fram til produkløsninger som best dekker behovene.