Virtuell Simulering - RF Dekningstest (UHF VHF radiosamband)

Spør kundeservice
RF-SIMULATION
6750 ,-
Eks mva Inkl mva
Tilgjengelig
+

Virtuell Dekningstest UHF VHF radiosamband

Dette er en tjeneste som skal gi et best mulig beslutningsgrunnlag for radiodekning. En virtuell dekningstest koster brøkdelen av en fysisk feltundersøkelse med måling av dekningsforhold. Den må likevel ikke tolkes eksakt, men som et retningsgivende planleggingsverktøy hvor det fet kan forekomme avvik i forhold til det rapporten indikerer. 

  • Kartlegge forventet VHF eller UHF radiodekning

    • Utarbeide visuelle dekningskart basert på kundens VHF/UHF radiofrekvenser

    • Hensyntar terreng, bygninger og hindringer.

    • Gir god visuell oversikt over hvor dekningen er god og hvor det er behov for forbedringer.

  • Optimalisere plassering av basestasjoner

    • Gjennom simulering, identifiseres stedene basestasjon med antenne bør plasseres for å gi best dekning. Dette kan gi betydelige kostnadsbesparelser og redusere miljøbelastningen gjennom å finne løsninger som gir forventet maksimal dekning med minimum av utstyr. 

  • Sikrer pålitelig kommunikasjon

    • I forhold til operativ drift, vil en virtuell dekningstest kunne avdekke mulige utfordringer og interferensproblemer og slik medvirke til mest mulig stabil og pålitelig beredskapskommunikasjon.

  • Mer effektiv investering

    • Før det investerer i kostbart repeatersamband vil en grundig analyse med anbefaling for en optimal nettverksdesign sikre at hver krone brukes på en smart.

 

 
 
 
 
 

SEND FORESPØRSEL

 
 
 
EUROWORKER INDUSTRIELL KOMMUNIKASJON
RASK LEVERING OVER HELE LANDET

Med eget lager og stort distributørnettverk, setter vi himmel og jord i bevegelse for å raskt levere din bestilling.

KVALITET OG GOD KJØPSOPPLEVELSE

Vi er opptatt av å gjøre en god jobb for deg. Hvis du mener vi kan forbedre oss, er vi takknemling for enhver tilbakemelding - ring på 22 80 80 10.

PRODUKTKUNNSKAP OG KJØPSTRYHHGET

Kontakt en kunderådgiver på 22 80 80 10. Vi tenker konsept, stiller spørsmål og lytter for å finne fram til produktløsninger som best dekker behovene.